Monday, April 20, 2009

Solehin dan Isterinya

Solehin nie kwn lama aku...pangkat senior arr,Alhamdulillah..setelah sekian lama menuntut ilmu ket Tanah Arab finally kembali n terus di pertemukan jodoh. .Dengar kata,rezki dia (solehin) nie murah sungguh,bertuah buat Solehin n tak kurang gak buat isteri dia. . .
Masa aku kawen dulu,mak ayah dia susah payah mai dr a.s ( Aloq Setaq ),so. . .mengenangkan susah payah dieorg datang last year,so. . .kami sefamily walau mcmna pon nk turun gak ke sana..Alhamdulillah,smpai gak hajat nk ke walimah die.
Mcmna ms aku blajaq2 dulu,mcm tue gak rupa dia tak berubah2..kot2 la blk2 dr sn berjambang ka apa ka kan,tp tak jugak. . .hehehe ( aku ja yang byk berubah fizikal )... Whatever,nie bukan job shoot wedding aku,just untuk meraikan sahabat lama. . .tak kire kemana ja pi,asal leh "tembak" jer. . .jgn hiraukan sape2,teruskan menembak. . .heheheh.
Buat Yin ( Solehin ) ,maby akan ke Yamen skali lg utk temankan isterinya sambung blaja,semoga hampa berdua success n bahagia dunia akhirat.

: : welcome to the club br0 : : ~arelan~





0 comments:

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP