Wednesday, March 3, 2010

Majlis Sambutan Jubli Emas Sultan Kedah

Salam...
Actually,sambil2 dok "clean"kan hardisk aku nie..tetiber terjumpa semula gambar2 seawal penglibatan aku dlm fotografi nie.Kalau tak salah arround tahun 2008 bulan Julai mcm tue 1 Majlis Sambutan Jubli Emas Sultan Kedah telah berlangsung . Aku dipanggil untuk bersama2 shoot majlis ini dengan sifoo aku Asmady Ahmad . Inilah kali pertama aku shoot untuk majlis yang leh dikatakan Mantoppp arr..kali pertama juga dpt masuk ke Perkarangan Istana Sultan Kedah .
Aperpon..thx a lot skali lagi buat abg Mady krn memberi peluang utk bersama2 abg Mady dlm majlis nie..

hi-tea diraja-6 copy

hi-tea diraja-3 copy

hi-tea diraja-5 copy

ksah 100-4 copy

hi-tea diraja-4 copy
are-lan and Asmady Ahmad

ksah 100-2 copy

0 comments:

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP