Wednesday, November 25, 2009

Majlis Berendoi Sharifah Azra Sofea Part 1

Asslamualaikum wbt,
Post kali nie tentang Majlis Berendoi Sharifah Azra Sofea..Dengar name die pon dah sedap,cumil pon cumil..heheh,So..alhamdulillah job kali nie aku cover utk Abg Asmady Ahmad ( Studio Aston )

Jadi..kali nie aku bermain2 pula dengan baby potraiture,1 pengalaman yang best n agak mencabar gak ler..thx also 4 my sis yang tag ( aemie ) coz sudi temankan adik dier:)

Disebabkan nie post kali nie baru part 1,jd...nk crita sedikit sebanyak pengalaman shoot baby sofea nie. Asalnyer family nie berketurunan "Syed",yang sedia maklum abg asmady gtaw aku family nie family vip,tp..disbbkan aku tak perasan abg mady sebut mcm tue jd dengan selumbernyer aku jalankan kerja aku mcm biasa. Alhamdulillah..aku n sis disambut baik dek tuan rumah,dengan ramahnyer n willing sambut kami as a guest..sronok n membuatkan hepi lg bila nk bekerja. So...kali pertama tgk sofea trus teringat ket anak aku,argghh...mcm muka Ayrisha la...Jd,di bawah ada beberapa sedutan shooting hrtue,insyaAllah tunggu part yg ke-2 k. . .tata









P/s : Thx a lot 4 Tuan Rumah( Syed Fahmi & Nurazirah n Family) yang byk memberi kerjasama. Tunggu part II yea:)

0 comments:

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP