Sunday, March 15, 2009

Wan Soya dan Aku


Haa.....hrnie aku ke majlis perkahwinan kawan baik aku...kwn sejak kecik n finally kawen gak die,sblm nie suh bini aku tolong carikan mane2 cikgu ket sek bini aku tue utk wat bini..tub2 dgr2 dh nak kawen dh kwn aku nih...heheh,line clear:)
Ape2 pon. . .majlis yg sederhana tapi meriah. . .bwk gak kamera aku nih kot2 nk suh la depa possing2 ape2 lebih kurang,skali ingat malu la plak. . .ape lg,asal benda yg ada kamera jer terus aku kuarkan shoot 2-3 shot pic aku n die,ape2 p0n. . .wish you luck n will be success . . .bg cpt2 dpt baby taw "pak wan",tata. . .


Nama Sebenar : Wan Nor Zuhaidy
Lokasi : Sungai Petani,Kedah Darul Aman .

0 comments:

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP