Saturday, June 20, 2009

Akikah Ryan

Salam ,

Harinie. . .tanggal 20 Jun 09 , berlangsung sudah majlis Akikah anak saudara aku Ayrel Ryan Reezqy , Hmm . . .mcm biase la, Mula2 marhaban,then acara cukur jambul n last skali “Tahnik” dlm bahasa arab la,klu org melayu sebut . . “Belah Mulut” ,heheh. . .mcm2 la panggilan org melayu nie. . .

Majlis berlangsung dgn sempurna,syukur sgt . .Sronok tgk ramai2 datang. Cumenyer mohon maaf kpd sahabat2 semua krn tak jemput mai skali,sbbnyer nie kenduri abg ipaq,klu kenduri aku sendiri insyaAllah akan di jemput hadir bersama2 memeriahkan majlis,doa2kanlah yea. . .:)

Owh yea. . .thx also kepada Ar-Rahman Catering yang sudi datang buat kali ke-2 selepas majlis kawen aku tahun lepas . Mmg makanan sume best2 . . tak lupa gak sahabat aku yang sempat mai shoot, ”Azrie”,shamir n his cousin . Doakan utk aku lak tak lama lg. . . taaaa.

















2 comments:

ajeezzothman June 29, 2009 at 8:02 AM  

Alhamdulillah terlaksana sudah satu kewajipan....lan makin berisi nampak..adoi bila boleh date ni...kl wedding expo pada 11-12 Julai ni di Midvalley tak teringin ke? jom kita pi seround!....

BudaKecik photo July 2, 2009 at 4:12 AM  

salam.. suka tgk pic.. cntik.. pape nti blh la jenguk2 kt www.budakecikphoto.blogspot.com.. tak pn.. www.atiesmiley.blogspot.com.. hee~ thanx..

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP