Sunday, May 17, 2009

1th Annyversary Married

Sedar tak sedar . .

Hari ini hari yang paling bermakna buatku. Segala macam yang aku lalui,pahit manis yang aku tempuhi,segala macam yang aku redahi . Hari ini hari yang cukup mendebarkan,hari yang penuh dugaan dan ujian,hari yang penuh emosi dan penantian,Maka. . .Pada tanggal inilah,di tahun yang lalu (2008) , Tepat jam 1.09 tgh aku selamat diijabkabulkan dengan Isteri aku . Maka. . .genaplah setahun kami melayari Bahtera Rumah tangga. Mengikat satu tali pernikahan bukanlah satu benda yang boleh remehkan,bebanan tanggungjawab dan sebagainya perlu di pegang dengan kukuh sbg Ketua Keluarga ini. . .

Kini. . .hanya doa dan saling memahami antara 1 sama lain yang paling penting bagi membina satu keluarga yang bahagia. Syukur pada yang Esa kerana menemukan kami .

Jutaan terima kasih juga buat Ibu dan Ayah yang banyak memberi sokongan dan dorongan sebelum aku berumah tangga. Angah yang banyak sgt membantu bagi menyempurnakan Majlis Pernikahan dan Majlis Perkahwinan aku tahun lalu..
Pengapit-pengapit aku Anuar(masa Akad),Khair(kenduri sblh perempuan),dan Ehsan ( sahabat baik aku semasa kenduri sblh aku). Seluruh warga kerja yang turut menyempurnakan majlis aku termasuk Andaman M.C ( arwah kak G ) , Ar-Rahman Catering Sungai Petani . Seluruh ahli keluarga aku yang turut hadir bersama bg memeriahkan majlis perkahwinan aku tahun lepas.

Last skali tak dilupakan Sifu Photog aku Asmady Ahmad(akad+kenduri laki) dan Bro Ajeez(kenduri p’puan) yang melayan jer karenah dan sanggup menunggu sehingga majlis selesai. Alhamdulillah gabungan yang aku rasa paling sempurna walaupon kami sekeluarga bukanlah org yang berada sgt, Cuma kerjasama dan sokongan dr pihak-pihak yang cukup ”perfact” membuatkan majlis kami haritue bertambah sempurna ,ceria n happening sgt walaupon keletihan .

: : 1001 kenangan yang tak mungkin akan aku lupakan : :

p/s : Buat isteri :- 14324 


: : Riak happy wajah ayah : :

: : My Mom : :

: : " Aku terima nikahnya . . ." : :

" heheh. . . .klaka la tok kadi nihh"

: : Alhamdulillah . .amien : :


: : "Adik ipaq angah nie kena chomei2 taw" : :


" Ayang. . .kita dh dpt lesen"


: : Mas Kahwin : :


: : Tanda ikatan kita : :


: : Abah n Mak Mertua : :

2 comments:

azrie'nasrie May 19, 2009 at 1:48 PM  

semoga zuriat yang pertama ni sihat2 sejahtera..doa dari kawan mu
azrie nasrie.

Azlan Shafer May 19, 2009 at 10:24 PM  

amien. . . .
moga2 berkat doa kawan lama nih. . . :)

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP