Saturday, May 23, 2009

Bowling

Last weekend . .

Aku n wife blk ke seberang lmbt sket dr skalu. . .ada liga bowling lak antara cikgu2 sek wife aku nih,jd. . .sume leh bwk pasangan masing2(kire mcm liga bowling family2 cikgu2 la) , ramai gak yang dtg hr tue. . .bwk anak2 n isteri masing2 .

Biasa la,main dgn tak kenal org sume nih. . .mula2 kekok gak,dh la tak kenal . .pastuh trus main bowling sama2 lak . .heheh,aku?aku selamber jer. . . .dh lama tak main, last skali tue pon aku kalah dgn partner team aku. . .shamir,heheh . . .

Jadi. . .Liga bermula mcm biasa . Klu sebelah lelaki main relax2 jer, tp. . .yang sebelah kaum hawa nie naik tergelak aku dgr dieorg main,riuh satu mcm punya tuh. . tambah2 klu kena time org hayun bola tue masuk lak ”longkang” . .lg2 la riuh,maklumlah. . .cikgu2 nie mengajar jer keje dieorg,bowling nie suke2 jer. . .hehehe.

Ape2 pun, sepanjang prog nie sume org enjoy . Enjoy main bowling sama2,dpt kenal 1 sama yg lain,happening bwk anak2 sama . .n last skali bila dpt hadiah la J . Permainan habis selepas lbh kurang 1 jam setengah selepas permainan bermula . Dari berapa ramai yg hadir,Cuma 10 “hamper” yang ditawarkan . 5 utk lelaki n 5 utk perempuan .

Sape menang? . . . . . . .

“ Lu p.k la sendiri . . .assalamualaikum . . . “ hehehe


~arelan~



"Posse dulu"heheh. . .

: : suasana sblm bermula : :

: : Pakat2 ready dh tue : :

: : dok tunggu giliran : :

: : tempat ke-4 ( Cikgu Saad) : :

: : Tempat ke-3 ( Cikgu Rizwan ) : :

: : Naib Johan ( Cikgu Haizul ) : :

The Winner is. . . . .heheh ! ! !

Add Image

2 comments:

Shamir Adnan June 4, 2009 at 10:05 AM  

Ni yang hangin nie... wei hang dah lupa ka? 5-1... hahahhahah

Azlan Shafer June 4, 2009 at 10:12 PM  

jgn tny sbb apa . . .hahahah
mau taw la. . . .

arelan photography. Powered by Blogger.

ShoutMix chat widget

Seri Embun Homestay

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP